Om du vill returnera ditt köp behöver du ditt ordernummer och din e-postadress. Besök gärna vår retursida här .
För att returen ska godkännas måste den/de returnerade produkten/produkterna vara i väsentligen samma skick som vid försäljning, med eventuella tätningar intakta. Detta gäller inte om produkten/produkterna har skadats eller ändrats på grund av åtgärder som krävs för att kontrollera dem eller på grund av någon annan omständighet som inte har med konsumenten att göra.
Lenoites återbetalar priset på produkten/produkterna så snart som möjligt, dock senast 14 dagar från det datum då produkten/produkterna returnerades och mottogs av oss.
Pengarna kommer att återbetalas till din ursprungliga betalningsmetod. Om du har betalat med ditt kreditkort kommer beloppet att återbetalas till samma kort.
Klagomål:
Det första steget i ett klagomål är att försöka åtgärda felet. Om detta inte är möjligt kommer vi att ersätta produkten med en ny. Har du köpt någon av våra sidenprodukter? Tyger är ömtåliga och bör tvättas enligt våra tvättråd. Vi tar inget ansvar om kunden inte följer våra tvättrekommendationer. Observera även att tyget kan blekna om det utsätts för solljus, och tygets kvalitet och hållbarhet bör alltid tvättas enligt våra skötselguide för siden .
Om vi inte kan ersätta produkten med en liknande har du rätt att få en återbetalning.
Återbetalning sker vanligtvis inom 14 arbetsdagar efter att vi mottagit och godkänt din retur. Vi kan endast återbetala på samma sätt och till samma konto som användes för köpet.
Om du vill returnera en produkt, följ denna länk, så återkommer vi till dig med en fraktsedel.
Kontaktuppgifter för uppsägning och reklamationer:
E-post: lenoites@lenoites.com